Tonight: Prep Course Game Night

Written on 12.09.2024 12:20 by Robert Pietsch

🇬🇧 English Version Below

Liebe Studierende,

heute Abend findet um 17:00 Uhr der Spieleabend in den Seminarräumen 0.14, 0.15 und 0.16 in Gebäude E1 3 statt. Bringt gerne eure eigenen (Brett- oder Karten-)Spiele mit! Wir werden auch einige Spiele zur Verfügung stellen.

Außerdem wird es eine Pizza-Sammelbestellung bei der Pizzeria Al Bacio geben. Die Speisekarte haben wir vor Ort für euch bereitliegen, aber ihr könnt auch bereits im Voraus hier ein Gericht auswählen. Aus organisatorischen Gründen können wir lediglich Pizza und Pasta in die Sammelbestellung aufnehmen. Bitte helft uns, indem ihr das Geld passend mitbringt, falls möglich.

Wichtig: Die Aufnahme der Bestellungen endet um 17:30 Uhr! Wenn ihr zu spät seid, kann es sein, dass ihr nicht mitbestellen könnt.

Achtung: Die Parkhäuser an der Uni sind von 23 Uhr bis 4 Uhr geschlossen und es ist keine Ausfahrt möglich! Wenn ihr stattdessen auf dem Campus parken wollt solltet ihr nach 16:00 einfahren und ein Ticket ziehen. Mit diesem könnt ihr dann bis 07:00 kostenlos wieder ausfahren.

das Mathe-Vorkurs-Team

🇩🇪 Deutsche Fassung oberhalb
Dear participants,

tonight at 5pm there will be a games night taking place in the seminar rooms 0.14, 0.15, and 0.16 in building E1 3. You are more than welcome to bring your own board or card games! Of course, we also have some games of our own.

We will do a batch order at the Al Bacio pizza restaurant. We have some copies of the menu available in the seminar rooms, but you can already pick out a dish online ahead of time. Due to technical reasons, we only allow pizza and pasta to be ordered. You can help us by having the correct amount of money ready this evening.

Important: We stop taking orders at 5:30 pm! If you are late we can not guarantee that we will take your order.

Attention: The university parking garages are closed from 11pm to 4am and do not allow any car to leave. You can park for free on the campus as long as you enter at 4pm or later and exit 7am or earlier. Make sure to keep your ticket!

Looking forward to seeing you there,
Your Math Prep Course Team

Privacy Policy | Legal Notice
If you encounter technical problems, please contact the administrators.